מתנפחים להשכרה במרכז

כי אין כמו המתנפחים
אם יש אטרקציה מרהיבה, מדליקה ומקפיצה הלוא היא המתנפחים. השכרת מתנפחים נפוצה כל כך עד שנפתחו סניפים רבים ברחבי הארץ. כך שניתן בהחלט לבצע השכרת מתנפחים במרכז, אם במקרה אתם עורכים אירוע בתל אביב או בקריית אונו. עם זאת, זכרו כי השכרת מתנפחים דורשת תכנון מראש, ולכן חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע ולבדוק אם השטח מתאים לכם.

השכרת מתנפחים – לאילו אירועים זה מתאים
השכרת מתנפחים במרכז מתאימה לכל אירוע שבו יש ילדים קטנים שרק מחפשים הזדמנות להוציא מרץ רב, ואירועים כאלה לא חסרים בימינו. אלה רק כמה מבין האירועים השונים שבהם אפשר לשלב מתנפח אחד או שניים:

מסיבת גן – מסיבת סוף שנה בגן ילדים היא אירוע מיוחד במינו. במסיבה זו מתאספים כל הילדים כדי להגיד תודה לגננות, הסייעות והמטפלות שהיו אתם במשך כל השנה. מטבע הדברים, במסיבות אלה מתקיימות פעילויות מרהיבות לאורך כל האירוע. השכרת מתנפחים יכולה להנעים את זמנם של הילדים, בעוד הגננות מדברות עם ההורים ומסכמות את השנה שחלפה לה ביעף.

מסיבות בת מצווה/בר מצווה – כן, אם תכניסו מתנפח למסיבות כאלה, סביר להניח שבני הנוער המתבגרים יגלגלו עיניים ויטענו שהם גדולים מדיי למסיבה שכזו. אבל אל תשכחו שבמסיבות כאלה מסתובבים להם גם האחים הקטנים של המתבגרים אשר יכולים להוות מטרד לאחיהם הגדולים. במקרה זה, השכרת מתנפחים במרכז יכולה להציל את המסיבה. מלבד זאת, גאים ככל שיהיו, גם המתבגרים ישמחו לקפוץ על מתנפח אחד או שניים בזמן שאיש לא מסתכל.

מסיבת יום הולדת – מחפשים דרך מקורית לחגוג יום הולדת 5 או 6 לילד הקטן? השכרת מתנפחים במרכז יכולה להיות רעיון נהדר. אתם יכולים להציב את המתנפח בגינה הפרטית שלכם, בגינה ציבורית או בכל מקום שיש לכם אישור לכם.

השכרת מתנפחים

לפני שמזמינים, חושבים השכרת מתנפחים יכולה בהחלט להקל על מארגני האירוע, אך חשוב להקפיד על כללי הבטיחות כאשר מתעסקים עם המתנפחים. כך למשל, על הפעלת המתנפח יש למנות מבוגר אחראי אשר ישגיח שהילדים לא ידחפו זה את זה. כמו כן, חשוב לוודא שבתוך המתקן לא נמצאים ילדים קטנים וגדולים בו זמנית. דבר זה עלול לגרום לפציעות.

מתנפחים לילדים , מתנפחים להשכרה ליום הולדת

רוצים הצעה
אטרקטיבית?
עקבו
אחרינו
מידע
מקצועי