השכרת מתנפחים

רבים מאתנו כבר נתקלו בביטוי מתנפחים להשכרה אשר מופיע בפרסומות רבות שקשורות לאירועים, ימי הולדת ומסיבות שונות אשר מתאימות לילדים.

ככל שמדובר על אירוע שכולל ילדים ניתן לשער שנצטרך לעבוד קשה על מנת לספק את הצרכים שלהם ולארגן להם את האירוע המדליק ביותר שניתן.

השכרת מתנפחים היא ללא ספק אחד הרעיונות היותר מוצלחים שקיימים כיום, ובאירועים רבים ניתן לשלב אותם ולשמח את הילדים.

אילו מתקנים קיימים בימינו

עולם מתנפחים להשכרה מציע סוגים שונים של מתקנים מהנים לילדים, ובכל שנה מגיעים עוד ועוד מתקנים חדשים ומהנים וכדאי לברר מה חדש בתחום זה. כמובן שכבר כיום ניתן להזמין מתקנים משעשעים מאוד שיתאימו למגוון גילאים.

כאשר אתם מתכננים אירוע שמיועד לילדים כדאי להיכנס את רשת האינטרנט ולחפש מתנפחים להשכרה.

ישנם כמה פרמטרים שחשוב לוודא אותם בטרם אתם יוצרים קשר עם חברת ההפעלות:

  • ראשית מומלץ לברר זמינות של החברה ביום האירוע שלכם. פעולה זו תחסוך לכם זמן רב וטרטורים וכך תוכלו לבצע את המשימה בקלות רבה יותר.
  • כדאי לבצע השוואת מחירים בין שתיים או שלוש חברות שמציעות השכרת מתנפחים.
  • היות ומדובר על ילדים צעירים אז ישנה חשיבות רבה לנושא הבטיחותי. השכרת מתנפחים כרוכה גם בבדיקה של איכות המתקנים ורמת הבטיחות שלהם.
  • אם האירוע מתקיים בחצר פרטית שלכם אז יש לקחת בחשבון שאתם זקוקים לשטח פנוי. כל מתנפח זקוק לכמה מטרים מסביבו ולא ניתן להצמיד אותם לגדר או להציב אותם בקרבת עצמים גדולים כמו עץ או בסמוך לבריכת שחייה. (אלא אם מדובר על מתנפחים להשכרה שקשורים למים).
  • מספר הילדים המומלץ בעת ובעונה אחת על מתקן הוא 3-4 בלבד. כמות גדולה יותר עשויה לגרום להתנגשויות ופציעות לא נעימות.

מתי כדאי להזמין לאירוע?

הורים רבים יבחרו לקיים אירועים מסוג זה בעונת הקיץ ויש לשער שייווצר עומס רב על החברות אשר מספקות שירות מסוג זה. השכרת מתנפחים כדאי ליצור קשר לפחות חודש לפני האירוע ולשריין את המתקנים לאירוע שלכם.

חשוב לוודא שהחברה שמציעה את הפעילות מחזיקה בביטוח מתאים שיכסה כל מיני תאונות שעלולות להתרחש.

מתנפחים להשכרה אמנם לא אמורים להוות סיכון כל שהוא, מאידך יש לשמור על כללי בטיחות ולוודא שעל כל מתקן מוצב אדם בוגר ששומר על הילדים שמשתעשעים בו.

השכרת מתנפחים היא לא הכול ומומלץ להציב גם דוכני מזון שונים וכמובן לארגן פעילויות נוספות לטובת הילדים.


השכרת מתנפחים בבאר שבע
השכרת מתנפחים בחולון

רוצים הצעה
אטרקטיבית?
עקבו
אחרינו
מידע
מקצועי