השכרת מתנפחים בפתח תקווה

בימינו קשה לארגן אירוע טוב לילדים, מכיוון שהם כבר ראו את הכול. הילדים המודרניים של ימינו דבוקים במשך שעות על גבי שעות מול מסכי המחשב ועסוקים עד מעל לראש במשחקי מחשב מדליקים ובהתכתבויות עם חבריהם. 

משום כך, כאשר מארגנים אירוע כמו יום הולדת או מסיבת סוף שנה, חשוב לדאוג לפתרון מדליק במיוחד, וכאן השכרת מתנפחים בפתח תקווה נכנסת לתמונה. המתנפחים העליזים והצבעוניים מספקים חוויה מקפיצה ומרגשת עבור הילדים.

 

נהנים ושומרים על כללי הבטיחות

השכרת מתנפחים בפתח תקווה יכולה להיות חוויה מרתקת, וזאת אם שומרים על כל כללי הבטיחות המגיעים עם הוראות היצרן. אלה כמה מכללי הבטיחות החשובים שיש להביא בחשבון כאשר מתקינים את המתנפח:

יש להרחיק את הילדים בזמן התקנת המתקן על מנת למנוע פציעות. לאורך כל האירוע, העלייה על המתקן צריכה להיעשות בהשגחתו של מבוגר בלבד. לפני השכרת מתנפחים בפתח תקווה יש למנות אדם שיהיה אחראי לשמור על הילדים.

כאשר מחברים את המפוח אל החשמל יש לנהוג במשנה זהירות ולוודא שקיימת הארקה. בסיום האירוע, לפני שמרוקנים את המתקן, יש צורך לוודא שלא מצויים בתוכו ילדים. כמו כן, חשוב להרחיק את הילדים מהמתקן גם במהלך הריקון.

הגיל המומלץ לעלייה על המתקן הוא בין 3 ל-6 שנים. חל איסור לצופף את הילדים בתוך המתקן. כמו כן, חשוב להקפיד על כך שגילם של הילדים הנמצאים בתוך המתקן יהיה זהה עד כמה שניתן, כך שהילדים הגדולים לא ייתקלו בילדים הקטנים.

השכרת מתנפחים בפתח תקווה

ועדיין אפשר ליהנות מהמתקן אף על פי שכללי הבטיחות נראים לנו רבים מדיי, הם נועדו לשמור על הילדים מפני פגיעות ולספק להם את מלוא ההנאה. ואכן, כאשר מקפידים על הוראות הבטיחות, השכרת מתנפחים בפתח תקווה יכולה להפוך להפתעה מרתקת. המתקנים הצבעוניים והמרתקים הם פעילות ספורטיבית מרתקת עבור הילדים השובבים שרק מחפשים דרך להוציא מרץ.

כך שבסיום אירוע שכזה הילדים יחזרו הביתה עייפים ומרוצים וילכו היישר אל המיטה ללא "הפתעות". כמו כן, המתנפחים הם פתרון מצוין כפעילות ספורטיבית בגינה וגם כאטרקציה טובה ואיכותית לילדים באירועים של מבוגרים.

רוצים הצעה
אטרקטיבית?
עקבו
אחרינו
מידע
מקצועי