מתנפחים ליום הולדת

מזל טוב אבא ואמא! התאריך המיוחל של הבן או הבת הגיע ואתם אמורים לחשוב בגדול על דבר שישדרג את סביבת האירוע ויהפוך אותו לחוויה בלתי נשכחת לכל המוזמנים והמוזמנות הקטנים והקטנות.

אפרופו משהו גדול, צבעוני, מיוחד ומפעיל- מתנפחים ליום הולדת יכולים להוות סיבה מעולה למסיבה!

מתנפחים ליום הולדת נותנים חוויה של עולם שלם שהוא רק לקטנים עם שלל סוגים של מתנפחים ליום הולדת במיוחד – כמו טרמפולינות, ארמונות מתנפחים, ברכות כדורים, בובות מתנפחות, מתנפחים אתגריים או מתנפחים טיפוסיים, מתנפחים רטובים עם מים וגם רחבות מבינוניות עד גדולות שהילדים פשוט יכולים לקפץ ממקום למקום ועוד ים רעיונות ונושאים שונים שניתן לקשר עם מתנפחים ליום הולדת.

גם לילדה שאוהבת נסיכות, ארמונות והלו קיטי עד לילד שאוהב בוב הבנאי, סופרמן או נמו – ולא תראו אפילו ילד אחד שלא יקפוץ, ישתולל, יצחק ויגרום להם ליהנות מכל אלפית השנייה.

מתנפחים לילדים

מתנפחים ליום הולדת

ניתן להשכיר ואף לנפח ולהפעיל בכוחות עצמיכם, כל מה שעליכם לעשות זה פשוט לבחור לוקיישן עם עדיפות לדשא ורחוק מהשכנים בשל הרעש האדיר של צרחות הילדים,  לבחור את הקונספט שתרצו, אוכל, שתיה והכי חשוב עוגה וללא ספק הדובדבן שבקצפת- מתנפחים ליום הולדת אשר ישתלבו ברקע!

השכרת מתנפחים בירושלים

מתנפחים ליום הולדת הם ללא ספק אטרקציה שלא משאירה אף ילד או ילדה אדישים במקום והיא בהחלט סוגרת פינות הפעלה נוספות שפשוט חבל לבזבז עליהם כסף! עם חגיגה של צבעים, צורות וגדלים משולבים עם המון ילדים בעיניים אתם תראו שעם מתנפחים ליום הולדת אתם בהחלט תיהנו לשבת עם כוס קפה ועוגה על המשמר ולצפות בילדיכם נהנים ביחד, משתגעים, קופצים, צוחקים, עפים ומתזזים בהנאה ממקום למקום!

תוכלו למצוא שלל של מתנפחים ליום הולדת או בכלל לאירועים שפשוט בא לכם לשבת בראש שקט עם החבר'ה בבילוי משפחתי משותף.

מתנפחים ליום הולדת מתאימים בדרך כלל לגילאי שנה עם ליווי הורה כמובן עד לגילאי שש ושבע. והם מתאימים לכמות נכבדת של אורחים קטנים ומקפצים ואף מותאמים לתקן המחמיר ביותר הכולל ביטוח על מנת שהאטרקציה המשגעת תתנהל בזהירות ובבטיחות. כך שאתם אכן תוכלו לשבת בנחת ולצפות!


השכרת מתנפחים בחולון
השכרת מתנפחים בבני ברק

רוצים הצעה
אטרקטיבית?
עקבו
אחרינו
מידע
מקצועי