מתנפחים ליום הולדת להשכרה

5 הדברים שצריך לדעת לפני שמזמינים מתנפחים ליום הולדת להשכרה

מטרה – לאיזו מטרה אתם צריכים השכרת מתנפחים לילדים? לעתים יש צורך במתנפחים ליום הולדת להשכרה חד פעמית בתאריך מסוים, ולעתים המתנפחים אמורים לשמש בהתכנסות גדולה כמו פסטיבל, יריד או אירוע סיום שנה בגן ילדים. מדוע חשוב להגדיר מטרה? מכיוון שאם מדובר בהשכרת מתנפחים לילדים ליום הולדת, תוכלו להסתפק במתקן אחד או שניים מתאימים לגיל המוזמנים, בעוד שבאירוע גדול יותר יהיה צורך במספר רב של מתקנים.

בטיחות – מכיוון שבסופו של דבר מדובר בהשכרת מתנפחים לילדים, חשוב להזמין את המתקנים מחברה מקצועית ואמינה, שלכל מוצר שלה יש תו תקן והמתקן מגיע אליכם לאחר שנבדק על ידי הצוות ונמצא תקין ובטוח לשימוש.

סוגים – בין אם מדובר בהשכרת מתנפחים לילדים לאירוע גדול או במסיבת יום הולדת קטנה יחסית, חשוב לגוון בין סוגי המתנפחים, כדי לשמור על עניין מצד הילדים. נקודה נוספת רלבנטית למי שמתכנן יום הולדת בקונספט מסוים ואז אפשר לבדוק עם החברה האם ניתן להזמין מתנפחים ליום הולדת להשכרה המתאימים לקונספט, כמו טירה, ארמון, בריכת כדורים ועוד.

הפעלה מהירה – ילדים, כידוע, אינם מצטיינים בסבלנות ולכן בחיפוש אחר מתנפחים ליום הולדת להשכרה, בדקו האם החברה יכולה להגיע מעט לפני תחילת האירוע כדי שהמתקנים כבר יהיו מוכנים לשימוש, או לחילופין, החברה יכולה להביא איתה מפוח חזק איתו אפשר לנפח את המתקנים במהירות.

איש צוות והדרכה– כשאתם מחפשים מתנפחים ליום הולדת להשכרה, בקשו מהחברה לספק לכם הדרכה מהירה לתפעול המתקנים ומה לעשות איתם בתום המסיבה. אם מדובר באירוע גדול, הכולל מספר מתקנים, בדקו האם החברה יכולה לשלוח איש צוות מטעמה שידאג לתפעול המתנפחים לכל אורך האירוע.

 

מומלץ להתחיל חיפוש אחר מתנפחים ליום הולדת להשכרה או לכל אירוע אחר הכולל ילדים, רק לאחר בירור חמשת הנקודות שצוינו למעלה.

רוצים הצעה
אטרקטיבית?
עקבו
אחרינו
מידע
מקצועי