השכרת מתנפחים במרכז

משימת ההורות היא משימה מורכבת ומספקת במיוחד שהופכת אתכם לאנשי אשכולות – לצד תפקידכם החינוכי, אתם מקבלים עליכם גם את תפקיד מפיקי האירועים.

וכרגע, לנגד עיניכם עומדת משימת הפקת יום הולדת מהסרטים, או מהאגדות, או מהחלומות, איך שתבחרו לקרוא לו, מבלי לקרוע את הכיס שלכם. איך תעשו זאת? השכרת מתנפחים. אל תגידו שלא ידעתם ולא שמעתם.

מתנפחים להשכרה

 

חגיגה של מתנפחים

חברת השכרת מתנפחים במרכז תאפשר לכם לבצע השכרת מתנפחים מבלי הצורך לנסוע רחוק ולבזבז הן זמן ועל כסף, או לחלופין לשלם לחברת ההשכרה תשלום גבוה יותר על משלוח למרכז. המתנפחים המדליקים מאפשרים לכם יום הולדת חגיגית, אטרקטיבית ועליזה במיוחד.

הנה כל מה שעליכם לדעת כדי לבצע השכרת מתנפחים:

  • חשוב לבחור בחברת השכרת מתנפחים במרכז מהימנה, מנוסה ומקצועית. חשוב לבחון האם המתקנים המתנפחים בטיחותיים ועומדים בתווי התקן המחמירים ביותר. מומלץ לבצע סקר שוק ברחבי הרשת כדי לעמוד על טיב החברה באמצעות קריאת המלצות וביקורות בעמוד הפייסבוק המקצועי של החברה.

חברת השכרת מתנפחים מציעה לכם משלוח מתנפחים ישירות אליכם למקום האירוע או איסוף עצמי ממחסני החברה.

 

  • ישנם מתנפחים רבים שניתנים להקמה ולתפעול באופן עצמאי לצד מתנפחים הדורשים תפעול מקצועי מיומן. עבור אירועים מרובי משתתפים, מומלץ לשקול את אפשרות התפעול החיצונית כדי שהמתקן יתופעל כראוי וביעילות תוך שמירה על בטיחותם של המשתמשים במתקן, בייחוד אם הם קטנטנים ורכים בשנים. חברות השכרת מתנפחים במרכז עשויות להציע לכם את שירותי המפעיל המיומן בתוספת תשלום נוסף ואילו אחרות יכללו את השירותים במסגרת חבילת האירוע.

 

  • במקרה שבו אתם מתכננים לבצע השכרת מתנפחים רבים, מומלץ לברר מראש האם החברה מציעה הנחות מסוימות על המתקן השני או השלישי או לחילופין – הצעה אטרקטיבית ייחודית על שירותים נוספים (דוכן מזון וכדומה)

מתנפחים לילדים

 

מדריך המתנפחים

השכרת מתנפחים במרכז מאפשרת לכם לבחור מבין תפריט מתנפחים רחב למדיי – מתנפחים לקטנטנים בגיל הרך, מתנפחים לילדים, מתנפחים לנוער ומתנפחים למבוגרים.

גם אלו מתחלקות לשתי קטגוריות עיקריות – מתנפחים יבשים ומתנפחים מימיים.

מומלץ לבחור את רמת הקושי של המתקנים כדי שתתאים לקהל המשתתפים. במקרה הצורך, ישנם מתקנים רבי-גילאים שצפויים להתאים לילדים בגילים השונים.

מתנפחי מים להשכרה

רוצים הצעה
אטרקטיבית?
עקבו
אחרינו
מידע
מקצועי