מתנפחים להשכרה בזול- כך תצליחו להשכיר מתנפחים במחירים שפויים

אז במידה וגם אתם החלטתם לפנק את ילדיכם ולהזמין לאירוע בו הם ישתתפו מגוון מתנפחים, עשו זאת בחוכמה ותחסכו מאות שקלים לכל הפחות!

תחילה נפתח ונאמר כי מתנפחים להשכרה לאירועים פרטיים הפכו שכיחה מאוד בשנים האחרונות וכי אתם יכולים להיות בטוחים כי המתנפחים יעשו את העבודה נאמנה ויעניינו רבות את ילדיכם הנלהבים.

השכרת מתנפחים ליום הולדת

כמה דגשים שחשוב שתשימו לב אליהם לפני שתפנו לאופציה של מתנפחים להשכרה

חשוב לומר כי אירוע בו משולבים מתנפחים הופך באופן אוטומטי לאירוע ברמה גבוהה הרבה יותר ועל כן אנשים רבים כיום בוחרים להזמין מתנפחים להשכרה לאירועים האישיים שלהם.

אז גם במידה והתקציב הייעודי שלכם עבור כל האירוע הזה של מתנפחים להשכרה לא גדול, אם תעשו את הדברים נכון תוכלו לצאת בזול. נקודה ראשונה וחשובה מאוד שעליה אתם חייבים לתת את הדעת היא כמובן נושא כמויות מתנפחים להשכרה שאותם אתם עתידים להזמין.

השכרת מתנפחים לילדים , השכרת מתנפחים

החיסכון הרב של מתנפחים להשכרה

חשוב להבין כי במידה ואתם רוצים לחסוך מאות שקלים לכל הפחות בהשכרת המתנפחים שלכם עליכם לבצע חישובים ולייעל את ההזמנה עד תום.

הדרך הראשונה לייעל את ההזמנה היא כמובן לאמוד את מספר הילדים אשר עתידים לשחק על המתנפחים השונים ולאחר מכן להתאים לכמות זו כמות מתנפחים להשכרה שאתם צריכים. צריך לדעת כי לא בכל המתנפחים נכנסים אותם כמות ילדים וכי הדבר משתנה ממתנפח למתנפח, על כן חשוב לשאול את החברה ממנה אתם רוצים להזמין את המתנפחים השונים כמה ילדים כל מתנפח יכול להכיל.

התאימו את המתנפחים לגיל הילדים

דבר נוסף הוא נושא הגילאים. חשוב שתאמדו טרם הזמנת מתנפחים להשכרה את ממוצע הגילאים של הילדים אשר עתידים להשתמש במתנפחים אותם אתם רוצים להזמין על מנת להתאים עבורם את המתנפחים בצורה הטובה ביותר.

במידה ולא תעשו זאת יתכן כי מתנפח אחד או שניים שתזמינו יישאר ריק בגלל חוסר התאמה לגעל הילדים.

במידה והילדים גדולים ותזמינו מתנפח אשר מתאים לילדים קטנים כנראה שאותו מתנפח יישאר בודד בשל חוסר התעניינות בו ומנגד, אם תזמינו מתנפחים להשכרה גבוהים ומאסיביים מידי עבור ילדים קטנים, קיימת אפשרות של סכנת הילדים וכל כן הם לא יוכלו לשחק באותו מתנפח.

השכרת מתנפחים , מתנפחים להשכרה

רוצים הצעה
אטרקטיבית?
עקבו
אחרינו
מידע
מקצועי