מתנפחים להשכרה בזול

5 שאלות בעת חיפוש מתנפחים להשכרה בזול

אפשר לארגן אירוע נחמד מאוד המשלב גם מתנפחים להשכרה בזול. אבל, כדי שהאירוע יהיה מהנה, כדאי שנשאל את עצמנו שאלות מנחות בעת ארגון האירוע. חברות ההשכרה השונות, נותנות לנו מתנפחים להשכרה בזול. אבל, יש נקודות חשובות בארגון האירוע, שרק אנו יכולים לשים אליהם לב:

 

האם יש מספיק מקום למתנפחים?

לפני שמרימים טלפון לחברות המספקות מתנפחים להשכרה בזול, חשוב לבדוק האם בשטח שבו אנו מתכננים את האירוע, יש מספיק מקום למתנפחים. אם יש מקום רק למתנפח בודד או 2, יש לבדוק האם גודל המתנפח מספיק לכמות הילדים, או שעלול להיות צפוף מדי. אם התשובה מראה על בעיה, מומלץ לחפש מקום גדול יותר לאירוע.

 

האם יש חיבור לחשמל?

לפני שסוגרים עם החברה על סוג של מתנפחים להשכרה בזול, יש לבדוק האם יש נקודת חשמל. פעמים רבות, יהיה ניתן להסתפק בחוט מאריך מנקודת החשמל בתוך הבית, אל המפוחים החשמליים בחצר. אולם, כאשר אין חיבור לנקודת חשמל, צריך לשכור גנרטור.

 

מי מפעיל את המפוח ומרים את המתנפחים?

באופן כללי, ניפוח מתנפחים להשכרה בזול באמצעות מפוח, אינה פעולה מורכבת ומסובכת. אבל, האם אנו יודעים לעשות זאת בעצמנו? לפעמים, הדרכה קצרה מטעם נציגי החברה יכולה להספיק. אם לא- עדיף לפעמים לשכור בחור שיתפעל וינפח את המתנפחים.

 

איזה סוג מתנפחים מתאים לאירוע?

ישנם סוגים רבים של מתנפחים להשכרה בזול. ישנם מתנפחים רגילים, ישנם מתנפחים עם מגלשות, וישנם מתנפחי מים. בדרך כלל, אי אפשר לבחור את כל המתנפחים. לכן, יש לבחור את המתנפחים שהילדים אירוע הכי יאהבו.

 

אילו אטרקציות נוספות ניתן לשלב באירוע?

כאשר אתם מחפשים מתנפחים להשכרה בזול כדי לשלב באירוע שלכם, כדאי לכם לבדוק, האם החברה מספקת אטרקציות נוספות להשכרה. שילוב דוכני מזון, עמדות יצירה, או מתקני ספורט נוספים, יכולים לתרום ולהוסיף לאירוע שלכם.

רוצים הצעה
אטרקטיבית?
עקבו
אחרינו
מידע
מקצועי