מתנפחים בירושלים להשכרה

אירועים שבהם צפויים להשתתף ילדים רבים יביאו אותנו למסקנה שעלינו לדאוג להם לאטרקציה כל שהיא שתעביר להם את הזמן בנעימים.

השכרה של מתנפחים היא אחד הפתרונות היותר יצירתיים וילדים ייהנו מהם מאוד ללא כל קשר לאירוע.

מתנפחים בירושלים להשכרה ניתן להשיג על ידי פניה לחברה אשר עוסקת בתחום של ציוד לאירועים או לחילופין ניתן לפנות גם לחברות בתחום הפנאי והספורט.

כאשר אנו מעוניינים להפיק אירוע שיש בו גם מתנפחים ישנם כמה גורמים שכדאי לקחת בחשבון לפני שיוצרים קשר עם חברת ההשכרה:

  • כדאי לוודא שהמתנפחים עומדים בתקן המחמיר ביותר. מכיוון שילדים אמורים לשחק ולקפוץ עליהם אז יש לעשות הכול על מנת שהם יהיו בטוחים במהלך המשחק.

 

  • יש להכין מקום פיזי למתנפחים. אם מדובר על פארק אז כדאי לוודא מראש שהוא יהיה פנוי ביום האירוע. במידה ומדובר על שטח פרטי אז המצב הוא יותר קל.

 

  • על מנת להפעיל את המתנפחים יש צורך בחיבור לחשמל. אם האירוע מתקיים במקום מרוחק אז קיים צורך בגנרטור שיספק את החשמל הדרוש.

 

  • מתנפחים בירושלים להשכרה עשויים להיות מקור לסכנות ולכן מוטב שבמהלך האירוע יהיה אדם מבוגר שישגיח על הילדים וימנע פציעות.

 

  • מחיר השכרת מתנפחים עשוי להיות כמה מאות שקלים לאירוע. אם מדובר על מתקנים משוכללים יותר אז המחיר עשוי להיות גם כמה אלפי שקלים.

 

  • יש לדאוג לכך שהמתנפחים יהיה מוכנים לשימוש בתחילת האירוע מה שאומר שצוות ההקמה אמור להגיע לאזור כמה שעות לפני שהוא מתחיל.

 

איך קופצים בבטיחות?

מתנפחים בירושלים להשכרה הם אמנם מתקן חביב וכיפי אך יש לשמור על כל כללי הבטיחות על מנת שלא תתרחשנה תאונות. כאמור מומלץ להציב אדם מבוגר שישגיח על הנעשה. יש להימנע מכמות גדולה  מידי של ילדים על המתקן דבר שעלול להביא להתנגשויות לא רצויות. השימוש במתקן הוא ללא נעליים או חפצים אחרים שעשויים לפצוע את המשתמשים.

ישנם סוגים שונים של מתנפחים ומומלץ לבקר באתרים של החברות השונות ולראות מה יש להן להציע לכם. כך אפשר גם לערוך השוואת מחירים ולחסוך כסף.

רוצים הצעה
אטרקטיבית?
עקבו
אחרינו
מידע
מקצועי