השכרת מתנפחים – לפעילות אטרקטיבית

השכרת מתנפחים – לפעילות אטרקטיבית

מתכננים פעילות לילדים? חשבתם על השכרת מתנפחים? זה אכן יכול להיות רעיון מושלם. כי עבור ילדים זו פעילות מהנה ומאתגרת בהחלט.

ילדים אוהבים מאוד לקפוץ על מתנפחים להשכרה אם ראיתם אותם מנסים את הספה, או כל משטח רך אחר – אתם מבינים למה הכוונה. אם תאפשרו להם את הקפיצות בצורה רשמית ולגיטימית, הם ייהנו ויקפצו עד הגג… תוכלו לפנות אל חברת השכרת מתנפחים ולתכנן אירוע מוצלח שישמח את כל הילדים.

השכרת מתנפחים , מתנפחים להשכרה

השכרת מתנפחים – 5 נקודות וטיפים ליומולדת מושלם

נקודה ראשונה – על השטח

היכן נערכת הפעילות? מהו המקום בו אתם עורכים את האירוע? כדי שיהיה נעים לילדים והם יוכלו להפיק את התועלת המקסימלית משירות השכרת מתנפחים, חשוב לוודא כי השטח מתאים להיקף האירוע ולגודלם של המתנפחים. כך שאכן אפשר יהיה לקפוץ בכיף.

נקודה שניה – על הגילאים של הילדים

חשוב להתאים את המתנפחים לגילאים של הילדים. וזאת כדי שהמתנפחים אכן יענו על הצורך. מתנפח קטן לילד גדול זו לא אפשרות מתאימה. ומתנפחים גדולים לילדים קטנים, עלולים להרתיע . שימו לב לגילאי הילדים ובחרו השכרת מתנפחים בהתאמה. כך שהילדים ייהנו באירוע ויפיקו את מלוא התועלת.

השכרת מתנפחים , מתנפחים להשכרה

נקודה שלישית – על מספר הילדים

עליכם לחשב את מספר הילדים שעתידים להשתתף באירוע, כדי להזמין השכרת מתנפחים בהתאם. חשוב כי לכל ילד יהיה מקום לקפוץ בו, ולא יהיה צורך לחכות בתור מידי הרבה זמן. תורות ארוכים והמתנה מייגעת בהחלט מוציאים את הטעם הטוב מההנאה. כמה אפשר לחכות כדי לזכות לקפוץ??

נקודה רביעית – על בטיחות

למעשה זה פרט חשוב שאי אפשר להתחיל בלעדיו. ויש לשים לב לכך כבר בשלבי התכנון הראשוניים. אירוע חייב להתנהל בצורה בטיחותית – כדי למנוע מקרים של נפילות או פציעות. בחנו את השטח בו נערך האירוע וכן את המתקנים שאתם מביאים למקום, ובדקו האם כל השטח בטיחותי ואין סיכונים שעלולים לגרום לילדים הקופצים לנפילות או לפציעות.

נקודה חמישית – תקינות המוצרים

מתנפחים הם מוצר שיש בו בלאי. כדאי לכם לברר על תקינות המוצרים ועל התחזוקה שלהם, כדי להיות בטוחים שאתם מקבלים מוצר תקין שניתן לעשות בו שימוש מועיל.

השכרת מתנפחים , מתנפחים להשכרה

 

לתכנון נכון של האירוע שלכם!

רוצים הצעה
אטרקטיבית?
עקבו
אחרינו
מידע
מקצועי