השכרת מתנפחים לימי הולדת – כבר לא בגדר חלום

בעבר הלא רחוק השכרת מתנפחים לימולדת היתה בגדר חלום, רק אם היית ילד למשפחה אמידה יכולת ליהנות מיום הולדת מושקע עם מתנפחים, אחרת ניתן היה לראות מתנפחים רק באירועים ציבוריים אשר זכו למימון.

אך כיום המצב שונה לגמרי, המחירים ירדו ובימי הולדת רבים ניתן ליהנות מהאטרקציה שמציעים המתנפחים.

 

האם מזמינים השכרת מתנפחים רק לימי הולדת של ילדים קטנים?

התרגלנו לראות שרק הילדים הצעירים קופצים ונהנים מהמתנפחים, אך אל תתנו לסטיגמה זו לבלבל אתכם.

בעידן הנוכחי חטיבות ביניים, תיכונים ואירועי נוער מטעם העיריות השונות מזמינים השכרת מתנפחים לילדים על מנת לספק אטרקציה חוויתית לבני ובנות הנוער, בדרך כלל מתנפחים אלה יהיו גדולים הרבה יותר מאלה שמזמינים
לימי הולדת של ילדים קטנים ורוב המתנפחים יכללו בתוכם מים וקצף, בחלק מהמתנפחים אף יהיו משחקים תחרותיים, כן כן כמו ששמעתם מהמתנפח עצמו ממש, מקימים זירת תחרויות מהנה וחוויתית לבני נוער.

קליעת לסל

 

מה כדאי לברר לפני שמזמינים השכרת מתנפחים?

מומלץ מאוד לוודא עם החברה של השכרת מתנפחים לילדים בה בחרתם אילו שירותים הצעת המחיר שהם נתנו לכם כוללת, בררו האם ההצעה כוללת שירותי הובלה והקמה של המתנפחים, אם היא לא כוללת מומלץ שתבקשו מחברת ההשכרה פירוט מדויק של הקמת המתנפחים על מנת למנוע מכם עוגמת נפש ובזבוז זמן מיותר.

מתנפחים להשכרה,השכרת מתנפחים,מתנפחים להAשכרה ליום הולדת,השכרת מתנפחים לילדים

 

דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון

בדקו כמה ילדים נמצאים ברשימת ההזמנה וקבעו עם החברה של השכרת מתנפחים ליומולדת שיביאו כמות מתנפחים שתספיק לכמות הילדים, אם תזמינו הרבה מתנפחים ויגיעו מעט ילדים תפסידו כסף ואם תזמינו מעט מתנפחים ויהיו הרבה ילדים, זה יצור עומס בתורים, חוסר סבלנות בקרב הילדים ובסופו של דבר זה יגרום לילדים לא לזכור את האירוע באופן חיובי.

מומלץ מאוד לברר עם החברה של מתנפחים להשכרה האם יש ברשותה תו תקן המאשר שהמתנפחים שהיא מציעה עברו את הבדיקות הנצרכות ונקבעו כבטיחותיים.

מומלץ מאוד לברר עם החברה של מתנפחים להשכרה האם יש ברשותה תו תקן המאשר שהמתנפחים שהיא מציעה עברו את הבדיקות הנצרכות ונקבעו כבטיחותיים.

רוצים הצעה
אטרקטיבית?
עקבו
אחרינו
מידע
מקצועי