השכרת מתנפחים לאירועים

הפקת אירועים היא לא משימה קלה, בייחוד לא לאדם הממוצע מן השורה בכלל ולזה שנמנע מלתכנן בפרט. (מבוסס על סיפור אמיתי? אולי) ועדיין ישנם אירועים הדורשים תכנון קפדני, כזה שיוביל לאירוע חוויתי ובלתי נשכח.
קשה למצוא אטרקציות שיהיו למהנות לגילאים השונים ולא ישחקו את הכיס. הגיע הזמן שנגלה לכם את הסוד שלנו – השכרת מתנפחים לאירועים.


חייגו עכשיו ☎

 

המדריך למפיק האירוע

השלב הראשון בתהליך השכרת מתנפחים לאירועים הוא להחליט על הקריטריונים הבאים:

  • גיל המשתתפים – ישנם מתקנים המיועדים באופן בלעדי לפעוטות לצד מתקנים המיועדים לילדים מבוגרים יותר. נוסף על כך ישנם מתקנים רב גילאים המיועדים לילדים בגילים שונים. חשוב מאוד להתאים השכרת מתנפחים לאירועים לגיל המשתתפים ולשלב ההתפתחותי שלהם בכדי שיוכלו להשתתף במתקן ולהפיק ממנו את המיטב. נוסף על כך, ישנם מתקנים המתאימים למתבגרים צעירים, מתבגרים מבוגרים יותר ואף למבוגרים.
  • רמת הקושי – מתקני מתנפחים לילדים צפויים להיות ברמת קושי מותאמת לילדים, כלומר מתקנים קלים יותר. יחד עם זאת, ישנם מתקני אקסטרים לילדים המיועדים לפעילות נמרצת ומעט אינטנסיבית יותר לטובת הילדים הפעלתניים שבקבוצה. מתקנים לנוער ולמתבגרים הם בדרך כלל מתקנים ספורטיביים ומאתגרים יותר.

 

  • אופי הפעילות – השכרת מתנפחים לאירועים מציגה בפניכם מגוון אפשרויות של מתקנים. ישנם מתקנים ספורטיביים ותחרותיים יותר – מתנפחי כדורגל, מתנפחי כדורסל, מתנפחי זירת איגרוף. ישנם מתנפחי מים שנועדו בעיקר לפעילות מימית – בריכה מתנפחת, מגלשות מים, מתקני מים אתגריים וכדומה.

 

השכרת מתנפחים בזול החל מ-99₪ לחצו למעבר לדף

זה הכפתור שיתן לכן להשכיר מתנפחים במחיר הזול במדינה ללחצו עליו לגלות את שלל הדגמים האפשרויות והמחירים

 

מדריך האירועים

השכרת מתנפחים לאירועים מבטיחה לכם מנה גדושה של כיף טהור וחוויתי שירחיק את הילדים והמבוגרים מהמסך ולו למשך כל זמן האירוע. ימי הולדת, חגיגות ברבת מצווה, פסטיבלים ואירועי טבע, חתונות וכל אירוע אחר שבו יש צורך להפעיל ילדים, נוער או מתבגרים יותאמו באופן נהדר לטובת השכרת מתנפחים לאירועים.

מומלץ לברר מראש האם המתנפחים ניתנים להפעלה עצמאית או שיש צורך במפעיל מיומן.

חברות השכרת מתנפחים לאירועים צפויות להציע לכם שירותי הפעלת מתנפחים הכלולים במחיר החבילה או במקרים מסוימים תידרשו לתוספת תשלום.

כך או כך, במקרה של קבוצת נערים או ילדים מרובת משתתפים, המפעיל יוכל לעשות סדר ולתפעל את האירוע כראוי תוך שמירה על בטיחותם וכן על שימוש הוגן בהתאם לתור.

רוצים הצעה
אטרקטיבית?
עקבו
אחרינו
מידע
מקצועי