השכרת מתנפחים במיוחד בשבילכם

חוגגים יום הולדת לילד? יום גיבוש שכבתי בבית הספר? מארגנים מפגש הכולל ילדים או כל אירוע אחר?מתנפחים להשכרה הם ללא ספק הפתרון האידיאלי לאירועים מסוג זה.

מדובר באטרקציה צבעונית, טרנדית, משעשעת, כיפית ומשמחת שמעסיקה את המשתתפים למספר שעות ללא מאמץ מיוחד, מספיק מתקן מתנפח, עוגה וקישוטים ויש לכם יום הולדת מהסרטים.

 

מדוע כדאי לעשות זאת?

השכרת קוסם, ליצן, מפעיל, או מכונות למיניהם אלו אטרקציות בהם נאבד העניין מהר, אך כשיש מתנפח גדול וצבעוני בחצר המסיבה זהו דבר שישר מושך את עיניהם של הילדים, הרי אין דבר שילדים אוהבים יותר מלקפוץ כאילו אין מחר ולפרוק אנרגיות בטירוף.

 

קיימים מגוון סוגים של השכרת מתנפחים לילדים

קיימים מגוון סוגים של מתנפחים ליומולדת, תפעולם קל ופשוט והם מגיעים בשלל צורות, גדלים ועיצובים שונים כך שניתן למצוא כיום מתנפחים לכל סוג של אירוע ולכל גיל וזוהי אטרקציה שתשדרג כל מסיבה ותעשיר מאוד את הנאתם של האורחים.

קיימים כיום בשוק מתנפחים בצורות של טירות, חיות, זירות אגרוף ואף מתנפחי מים הכוללים מגלשות בתוכם, בריכות כדורים ועוד.

 

אז איך מתפעלים מתנפחים להשכרה?

הפעלתם של השכרת מתנפחים לילדים היא פשוטה ביותר והם קלים לתפעול. הפעלתם צריכה להיעשות ע"י מבוגר והשימוש בהם הוא מגיל שנתיים-20. יש לחבר את המפוח החשמלי למחבר חשמל או לגנרטור וכעבור דקה- דקה וחצי, עומד לרשותכם המתנפח כשהוא מוכן לשימוש. מבחינה בטיחותית, הילדים יכולים לקפוץ ולהשתולל ללא חשש, המתנפחים מגודרים היטב ולא ניתן ליפול מהם.

 

 

מהם היתרונות של מתנפחים להשכרה ?

השכרת מתנפחים היא פעילות שתכסה לכם את כל הפינות. זוהי אטרקציה כיפית שמעסיקה את הילדים למשך זמן רב, מה גם שמדובר בפעילות ספורטיבית ומאתגרת, שמשחררת אנרגיות חיוביות וגורמת להרגשה טובה וחווייתית במסיבה.

השכרת מתנפחים תחסוך לכם זמן, כסף, התעסקות והשקעה ותהווה  אטרקציה מעשירה, ספורטיבית ומעניינת לאירוע שלכם.

השכרת מתנפחים לאירועי שלכם היא ככל הנראה ההחלטה הכי טובה שתוכלו לקחת!

השכרת מתנפחים לאירוע שלכם היא ככל הנראה ההחלטה הכי טובה שתוכלו לקחת! הדבר יוסיף צבעוניות ססגונית לאירוע ויהפוך אותו מעוד אירוע בנאלי למסיבה של ממש.

הרי בכל גיל כיף להשתטות וליהנות. תעסוקה שכזו גם תסב לכם קצת נחת מהילדים ותוכלו להתפנות לאכול, לדבר ולהפיק את המיטב מהאירוע.

רוצים הצעה
אטרקטיבית?
עקבו
אחרינו
מידע
מקצועי