דברים שכדאי לדעת על השכרת מתנפחים

אם עייפתם מחיפושים אחר רעיונות מיוחדים, מדליקים ומקוריים לחגיגת יום ההולדת של ילדכם, אנו ממליצים בחום לחגוג את יום ההולדת המתוכננת עם מתנפחים להשכרה.

מדובר בפעילות מהנה במיוחד לילדים (וגם למבוגרים), עם מתקני משחק גדולים העשויים חומר רך ואיכותי עליהם הם יוכלו לקפוץ ולהשתולל להנאתם.

 

השכרת מתנפחים ליומולדת למען הנאתם של הילדים

ניתן לבחור את מתקני המשחק של המתנפחים בשלל דמויות וצורות אהובות על הילדים, לדוגמה ניתן לערוך השכרת מתנפחים לילדים בצורת טירה מלכותית, זירת אגרוף, מערה ואפילו מתנפחים ענקיים שהם כמו ג'ימבורי גדול ורך.

לרוב המתנפחים של הג'ימבורי כוללים גם בריכות כדורים עם כדורים שצריך להזמין בנוסף, יחד עם בריכת הכדורים יש גם מגלשות כיפיות ועוד דברים מיוחדים.

במידה ואתם עורכים את יום ההולדת בבריכה מומלץ מאוד לבקש מהחברה מתנפחים להשכרה המיועדים למים.

מתנפחים כאלו הם חוויה של ממש! ניתן להציב אותם בתוך הבריכה והילדים יכולים לקפוץ בתוכם או מהם לתוך המים כמובן חשוב מאוד לשים לב לגובה המים והבריכה ולקבל אישור מיוחד לקפיצות למים מהאחראים במקום.

השכרת מתנפחים בבאר שבע , השכרת מתנפחים , מתנפחים להשכרה , השכרת מתנפחים ליומולדת , השכרת מתנפחים לילדים , השכרת מתנפחים בזול , השכרת מתנפחים במרכז

השכרת מתנפחים ליומולדת יחד עם מפעיל מוסמך ומנוסה

לאחר השכרת מתנפחים לילדים מהחברה, בררו מולם האם הם מגיעים עם מפעיל מוסמך שידאג לנפח ולהציב אותם במקום האירוע, או שזה כרוך בתוספת תשלום.

קחו בחשבון שניות המתנפחים באופן עצמאי אינו תהליך מורכב, וניתן לבצע זאת בקלות.

במידה והחלטתם לא לשכור מפעיל מוסמך לניפוח המתנפחים במקום האירוע, בקשו מהחברה הדרכה פרטנית על ניפוח המתנפחים.

כל שתצטרכו זה לחבר את המפוח שמגיע ביחד עם המתנפח – ותוך כמה דקות יש לכם מתקן מתנפח ענק וכיפי להנאת הילדים.

השכרת מתנפחים בבאר שבע , השכרת מתנפחים , מתנפחים להשכרה , השכרת מתנפחים ליומולדת , השכרת מתנפחים לילדים , השכרת מתנפחים בזול , השכרת מתנפחים במרכז

 

הובלה ושינוע של השכרת מתנפחים

דבר נוסף שתצטרכו לדעת בנוגע לאופן השכרה של מתנפחים הוא האופן בו הם יגיעו למקום האירוע.

לרוב מחיר ההשכרה אינו כולל הובלה ושינוע של המתנפח.

אך אל דאגה, המתנפחים מגיעים בתוך אריזה קומפקטית ונוחה, הגודל שלהם הוא קטן יחסית לפני הניפוח כך שהם שיוכלו להיכנס בקלות לרכב הפרטי שלכם ללא צורך בהשכרת רכב מיוחד.

רוצים הצעה
אטרקטיבית?
עקבו
אחרינו
מידע
מקצועי