באילו אירועים משלבים מתנפחים להשכרה?

מתקני מתנפחים יכולים להתאים לגילאים שונים, החל מפעוטות וגם בני נוער ואפילו אנשים בוגרים.

למי מתאים המתקן תלוי כמובן בסוג המתקן, בגודל שלו, ברמת הבטיחות שלו ועוד.

מה שבטוח, כדאי לעבוד עם חברה השוכרת מתקנים בעלי תו תקן ומספקת לכם מפעיל אשר יוודא שהמתקן יהיה תחת השגחה במהלך זמן השימוש.

תוכלו לשכור אותם לכמה שעות או לכמה ימים תלוי באירוע, במיקום ועוד.

 

מתנפחים להשכרה ?

אתם כהורים בוודאי זוכרים את הרגעים המאושרים של קפיצה על המתנפחים ויודעים שגם היום, אם הייתם משחררים לרגע מהלחץ היומיומי והמחויבויות שלכם, הייתם שמחים להרגיש כמו ילדים ולקפץ על המתקנים המלהיבים.

השכרת מתנפחים לילדים יכולים להתאים לכל אירוע, גם לתינוקות, גם לילדים וגם למבוגרים, כאשר כל מתקן מתאים כמובן לקבוצת גיל מסוימת. את המתקנים ניתן לשלב בימי הולדת, פסטיבלים, ימי כיף בפארק, ימי גיבוש, אירועי השקה, אירועי התרמה ועוד.

השכרת מתנפחים בחולון

 

כיצד לבחור החברה של השכרת המתנפחים לילדים ?

מתקנים מתנפחים היא אטרקציה מלהיבה לכל יום הולדת וכל אירוע אבל חשוב לשים לב ממי שוכרים את המתקנים. חברה לא מקצועית תשאיר אתכם לעשות שימוש במתקנים לבד ללא השגחה או הדרכת בטיחות.

כמו כן אתם רוצים לוודא שהמתקנים שאתם מקבלים מהחברה בהחלט מתאימים לסוג הגילאים שהולכים לקפץ עליהם ולכמות הילדים שיש לכם באירוע.

אתם רוצים לקבל מתנפחים ברמת האיכות הגבוה ביותר או לכל הפחות אלה העומדים בתו תקן מסוים.

השכרת מתנפחים בבני ברק

 

לסיכום

מתנפחים להשכרה יכולים להגיע במגוון גדולים וסוגים שונים ואתם רוצים לוודא שאתם שוכרים את אלה המתאימים לכם ביותר.

כמו כן אתם רוצים לבחור במתקנים שיתאימו לסוג האירוע שלכם, לכמות הילדים באירוע ולגיליהם.

המחירים עשויים לנוע בין 200 לאלף שח בדרך כלל למתקן, כאשר המתקנים היקרים יותר לרוב יהיו מתקני ענק המשלבים אטרקציה נוספת מלבד הקפיצות (כמו מתקני באנג'י ראן, מגלשות מים ענקיות ועוד).

אם אתם זקוקים לייעוץ או הזמנה של מתנפחים לאירוע שלכם אתם מוזמנים להתרשם מהקטלוג המלא באתר וליצור עמנו קשר דרך האתר או הטלפון 074-7404037 ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.

רוצים הצעה
אטרקטיבית?
עקבו
אחרינו
מידע
מקצועי