איך בוחרים מתנפחים לילדים?

מתנפחים לילדים זוהי אטרקציה מיוחדת שהייתה מאז ומתמיד הפעילות האהובה על ילדים. כבר לפני עשרות שנים היו המתקנים הללו שרק הלכו והשתכללו עם הזמן. כאשר אנחנו מחפשים תכנית אטרקטיבית לילדים – הדבר הטוב ביותר זוהי פעילות מתנפחים לילדים – הילדים יזרחו מאושר.

מתנפחים לילדים זה לא דבר חדש, המתקנים הללו כבר היו בעבר ושימשו את הילדים בכל העולם.

המתנפחים היו תמיד אטרקציה מושכת במיוחד שלא הותירו אף אחד אדיש לעומתם.

הם מתאימים גם לילדים צעירים ממש וגם לנערים ומתבגרים. הבה נודה בשקט כי גם אנחנו המבוגרים נהנים 'לטעום' מהמתקן כאשר אנחנו שוכרים אותו עבור הילדים…

 

איך בוחרים מתנפחים לילדים?

אז נכון שמדובר באטרקציה מלהיבה ומקפיצה במיוחד. אך אם לא נקפיד על בחירה נכונה של המתקן – אנחנו עלולים חלילה לסיים את הפעילות בחדר מיון ואף אחד אינו רוצה שזה יקרה לו חלילה. על כן שימו לב לכללים הבאים:

  • בחרו מתנפחים בהתאם לגיל הילדים – ההתאמה של המתקנים בהתאם לגיל הילדים זהו נתון קריטי. אם המתקן אינו מתאים הרי שהדבר עלול להוות סכנת נפשות ממש.
  • התחשבו במזג האוויר גם בקיץ וגם בחורף – חשוב לשים לב למזג האוויר. אם מדובר ביום חם מאוד אסור להציב את המתקנים בחוץ במקום חשוף לשמש. אם מדובר ביום שנושבות רוחות יהיה זה מסוכן להציב את המתקן כאשר הוא עלול לעוף ברוח.
  • הציבו את המתקן במקום יציב – יש לוודא כי השטח אשר אותו ייעדנו עבור המתקן הינו יציב והמתקן יעמוד עליו באופן בטוח.
  • אל תשאירו את הילדים לבד בזמן הפעילות – חשוב מאוד שיהיה מבוגר אחראי שיעמוד בשטח בזמן הפעילות על מנת שתהיה השגחה לכל אורך הפעילות.
  • שמרו על מרווח נכון וגישה בטוחה למתקן כדי למנוע נפילות – חשוב לוודא כי ישנו המרווח הנכון והבטוח כדי שניתן יהיה לעלות וגם לרדת מהמתקן באופן בטוח מבלי ליפול או להתגלגל החוצה.
  • שמרו שלא יעלו עם חפצים מסוכנים על המתנפחים – חשוב לשים לב כי הילדים לא מעלים חפצים מסוכנים למתקנים. אלו עלולים לסכן אותם.

מתנפחים לילדים  – אם תיצמדו לכללים תיהנו מאטרקציה מקפיצה ומיוחדת.

רוצים הצעה
אטרקטיבית?
עקבו
אחרינו
מידע
מקצועי